Selasa, 22 Mac 2011

Aku Dan Aktiviti...

aku memang begini sejak dulu lagi di sekolah rendah mahupun sekolah menengah suke sangat beraktiviti.... sekrang dah masuk alam universiti pun aku maseh aktif lagi..cume bagi mengimbangi pelajaran ade beberape aktiviti aku tak dapat nak ikot..jd kalau aku tak ikot walaupun aku giler aktiviti satu jer sebab, sebabnya aku nak utamekan pelajaran aku,so dont ask me question Kenape hehehe..
Aku bersame menteri besar Selangor Tan Sri Mohd Khalid
aku senang join camping, kem motivasi, khidmat masyarakat,mase sekolah dulu kadang2 aku ikot bertanding hehe..
Bersame rakan seperjuangan aku yg punya minat yg sama

Program khidmat masyarakat belia Bersama KOmuniti


Aku dalam Konvoi Ramdahan 

Bersama Datin Halimah Menteri Pengajian Tinggi Selangor


Mengacau Bubur lambuk bersungguh2 nampak cik atikah oi hehe
aku memang begitu...aku dan aktiviti memang tak dapat dpisahkan,, bagi aku selagi usia maseh muda dan maseh tak banyak tanggungjawab yg aku kene pikul..aku akan join bermacam2 aktiviti yg aku nak,,, kenape? kenape? ape motif aku? aku sukekan pengalaman...bagi aku pengalaman tuh kalau tak di tempuh sendiri memang tak dapat aku nak pelajarinye,,,, kedua, membawa aku ke dunia baru..maksudnye  dari situlah aku kenal bermacam2 karenah orang..perihal orang..dan mungkin aku dapat kenal diri aku juga...n dapat meluaskan lagi kenalan aku..aku suke berhadapan gn manusia.... wajib untuk aku,jgn terlampau suke sangat n wajib untuk aku juga menjaga batas2 pergaulan dan hubungan aku dengan ALLAH... jangan kiter sebok beraktivi sembahyang kiter tinggalkan.. jgn kiter seronok menikmati pemandangan ciptaan ALLAH tapi batas pergaulan kiter tolak ketepi...aktiviti  outdoor kesukaan aku..akan aku teruskan juga tapi aku akan menjaga diri aku agar reda ALLAH tetap bersama dengan aku.. Kepada pengunjung2 blog aku...d sini ade sikit2 gambar2 aktivii aku  di Unisel Bj.. tengoklah!! enjoy it... hehe ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan