Isnin, 21 November 2011

20.11.2011 MARI BERCINTA CINTA


Lame dah tak share ape2 kat dalm blog aku nie.....
terlalu sibukk
sekarang cuti sem, boleh lah aku update sikit2...
terpanggil untuk bercerita tentang tarikh 20.11.2011.
cantik kan tarikh tuh.......
ade yg memilih tarikh tuh untuk bercinta cinta...
nahh.......
aku juge memilih tarikh itu untuk bercinta...
bercinta dgn selayaknya,,,
tak semestinya tarikh cantik nie kiter perlu create relationship...or si teruna mengajak si dara bercinta cinta..
tapi kalau tarikh ini dipilih untuk nikah, bertunang....tak ade lah salah....
maksudnye disini...aku ajak kamu semua  tidak menyempitkan kepale otak tuh dgn hanye mencipta kenangan bersame teruna dan dara sahaja pade tarikh cantik sebegini...
mari sy ajak kamu semua untuk bercinta cinta bersame keluarga....sahabat....dan org sekelilingmu.....
kenangan aku pade 20.11.2012.. bercinta cinta bersahme keluarga di DesarU..
berkelah sambil makan nasi lemak
melihat teletah si kecil
melihat tingkah laku manusia
mendengar deruman ombak
tido di atas tikar sambil melayan angin sepoi2 bahase....
terlalu banyak nikmat ALLAH yg beri.........
syukur ALHAMDULILAH

1 ulasan: