Selasa, 14 Jun 2011

Aku kembali Menulis...

Aku kembali menulis...
setelah sekian lama aku mendiamkan diri dari BLOG nie untuk berkongsi cerita hidopku
sebenarnye aku kecewa dgn segelintir komenter...
salahkah aku mahu menulis tentang kesah hidop ku..
di sini lah aku abadikan sebahaagian kenangan aku..
tapi di salah ertikan... dengan menganggap aku hanya mempunyai niat tertentu kerana menulis seperti itu!
aku sedikit keciwa kerane terpakse mendelete post entry aku sebelum nie...
2 post telah aku deletekan..2 karya aku terpaksa aku padamkan
aku malu sebenarnye d komen sebegitu rupe....Bukannya aku tak boleh memadam sahaje komen tersebut, tapi memandangkan aku tak mahu disalahertikan penulisan ku itu, aku teros memadamkanye tanpe berfikir panjang...Tak mengapelah 
tapi dari situ aku tahu tak semuanye org suke dgn ape yg aku buat, tak semuanye org paham dgn ape yg aku buat, tak semuanya org senang dengan ape yang aku suke buat,
mungkin d saat ini maseh berbaki marah ku....tapi aku sendiri rindu untuk menulis, rindu untuk berkongsi suka duka hidopku, rindu untuk berkarya dan rindu untuk meluahkan segale rase ku disini..
untuk kuharapkan manusia mendengar setiap raseku..Tak same rasenye dgn aku menulis...
Dengan Blog inilah tempat aku menulis
tempat aku meluah rase
tempat aku menyimpan sebahagian kenangan  aku di sini....
Harap penulisan aku tak di salah ertikan lagi
Biarkan Aku terus Menulis...